Η ιδέα για το invisibobble ξεκίνησε στο πρώτο εξάμηνο της Sophie, στο Πανεπιστήμιο. Το πανεπιστήμιο είναι μια εποχή στη ζωή ενός κοριτσιού όπου έχει τα μαλλιά της συνεχώς πιασμένα επάνω. Είτε τα πιάνετε επάνω όσο μελετάτε για να αποφύγετε να μπλοκάρει τα βιβλία σας , είτε σε μια βραδινή έξοδο, όταν θέλετε να αποφύγετε την υπερβολική ζέστη. Αποτελεί καθημερινή ανάγκη!
Η Sophie αγαπούσε την αλογοουρά αλλά ένα πράγμα την ενοχλούσε. Την ταλαιπωρούσαν πονοκέφαλοι κάθε πρωί και πάντα είχε το τσακίσμα στα μαλλιά της, αυτό που όλοι γνωρίζουμε και μισούμε.
Ένα βράδυ, όταν η Sophie ετοιμάστηκε για ένα πάρτι που διοργάνωσε το πανεπιστήμιο, βγήκε έξω φορώντας μια συνθετική μπλούζα με γραβάτα, γυαλιστερή καμπάνα, πολύχρωμη σκιά ματιών και μια σειρά από τρελά αξεσουάρ. Κατά την έξοδο, συνειδητοποίησε, τα μαλλιά της θα μπορούσαν να έχουν και κάτι παραπάνω. Αμέσως η Sophie είδε το παλιό τηλέφωνο που κρεμόταν στον τοίχο του κοιτώνα της. Δεν είχε καμία χρήση, αφού ήταν εκτός λειτουργίας εδώ και χρόνια. Αποφάσισε λοιπόν να αποσυνδέσει το καλώδιο του τηλεφώνου και να το χρησιμοποιήσει για να δέσει τα μαλλιά της, ως ένα επιπλέον χαρακτηριστικό για την ήδη εντυπωσιακή της εμφάνιση.
Το πρωί μετά το πάρτι, η Sophie ξύπνησε μετά από μια διασκεδαστική νύχτα και συνειδητοποίησε ότι κάτι ήταν διαφορετικό. Τότε το συνειδητοποίησε! δεν είχε πονοκέφαλο! Μετά από το σοκ, κατάλαβε ότι δεν είχε χάσει το καλώδιο του τηλεφώνου, αλλά ότι εξακολουθούσε να κρατάει σταθερά τα μαλλιά της. Αφού έδεσε το κορδόνι, παρατήρησε ότι η συστροφή – το τσάκισμα στα μαλλιά της, παρόλο που ήταν ακόμα ορατό, ήταν λιγότερο έντονο από το συνηθισμένο. Τότε ήξερε ότι είχε μια ιδέα στα χέρια της που θα μπορούσε να βοηθήσει την ίδια, αλλά και αμέτρητα άλλα κορίτσια!
Η ιδέα του invisibobble είχε γεννηθεί, αλλά η Sophie χρειαζόταν κάποιον να την βοηθήσει για να προωθήσει την ιδέα – ο συνεργάτης της Felix. Χρειάστηκαν 6 μήνες και η βοήθεια αρκετών Γερμανών τεχνικών για να σχεδιάσουν το πρώτο invisibobble με το σωστό υλικό και προδιαγραφές. Το 2012, η πρώτη δοκιμαστική κυκλοφορία πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία και η μικρή εταιρεία πέρασε συνολικά 12 μήνες συλλέγοντας σχόλια από τους πελάτες, έτσι ώστε να μπορούν να βελτιώσουν το προϊόν.
Τέλος, το 2013, ήρθε η ώρα να εισαχθεί το invisibobble στη διεθνή αγορά. Από τότε, η διεθνής ζήτηση για το invisibobble έχει εκτοξευθεί. Τώρα, διανέμεται σε περισσότερες από 70 χώρες παγκοσμίως!